poniedziałek, 16 lipca 2012

kiedyś był.....metafora taka

Kiedyś byłeś dla mnie osobą stojącą zawsze blisko mnie, byłeś jakby większym człowiekiem, przysłaniającym rzeczywistość, przysłaniającym innych ludzi. Teraz stoisz jakby trochę dalej, jesteś człowiekiem mniej znaczącym, mniejszym. Oddaliliśmy się od siebie, zaczęłam doceniać innych ludzi, zaczęłam doceniać uczucia jakimi potrafią mnie obdarzyć, bo Ty przez tak długi okres czasu nie potrafiłeś obdarzyć mnie żadnym prawdziwym uczuciem, wszystko było oparte na kłamstwie, na zabawie .... Nie wiem po co mi to wszystko było.  I teraz chodź jesteś trochę dalej (nie fizycznie,lecz psychicznie) nadal jesteś dla mnie ważny. Mimo tego, że stoisz daleko zawsze najpierw widzę Ciebie, dopiero potem innych ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz