środa, 15 sierpnia 2012

Dlaczego przyjaciele odchodzą?

Pooglądałam właśnie filmik od byłej "przyjaciółki" dodany 25 litego 2011r. i nasunęło mi się takie właśnie pytanie. Przeczytałam tam, że nasza przyjaźń przetrwa wszystko.... a jednak nie przetrwała wszystkiego, szczerze mówiąc to nawet nie wiem jak ona się zakończyła i czy to w ogóle była przyjaźń...  Więc dlaczego przyjaciele odchodzą? Miałam wielu przyjaciół, a teraz to praktycznie nie mam nikogo. Czemu odeszli? Mimo zapewnień, że do końca życia będziemy się wspierać no i że na dobre i na złe, przyjaźń przecież przetrwa wszystko..... w takiej sytuacji, zadając sobie to pytanie pewnie odpowiedziałabym "takie życie, trzeba żyć dalej" ale jakoś tak zaczynam tęsknić za tymi ludźmi i jakoś taki mi smutno :(  Tacy bliscy memu sercu ludzie, tyle dni spędzonych razem, tyle wspólnych wspomnień, tyle przygód.... Dobrze że są chociaż zdjęcia, zawsze można powspominać stare, dobre czasy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz