poniedziałek, 8 sierpnia 2011

54.

spoko, możesz mnie komentować. możesz mówić o mnie najgorsze rzeczy, wyzywać od suk i dziwek ale proszę Cię dziewczynko - nie rób tego za plecami.

 

Siemanko :D

Nie pisałam dawno ale szczerze to nie ma co pisać nawet.U mnie jakoś leci, te wakacje mijają w chuj szybko.  Przestawiłam się tak, że chodzę spać o 4, a wstaje o 14. Chujnia trochę.
*Większość czasu spędzam na leszczyńskiego i na juvenii, nie jest źle.
*Wczoraj cały dzień byłam nieprzytomna, od 9 na nogach! Masakra jakaś, najpierw Ustrzyki, basen :) w sumie zimno ale się opaliłam :) Potem jeszcze Solina i jakaś restauracja, zdjęć za dużo nie mam bo bateria padła ale coś wrzucę ale to nie dziś.
*Kolor z włosów mi schodzi... Miałam czarne ale już się zmyły, może jeszcze raz zafarbuje.
*Chyba się uzależniam od tego syfu :(( tak, od szlugów ;(
*Byłam z Domą parę razy w galerii i nakupowałam sobie duuużo rzeczy, w końcu są przeceny. Doma stwierdziła, że jestem zakupoholiczką i w każdym sklepie mówła "Mela, odpierdol się wreszcie od tych ciuchów" :D
*poza  tym to chodzę na basen 2 razy w tyg. Teraz z Domą, bo Ala coś w chuja leci, a zrestzą prosić się nie będę żeby ze mną chodziła
*W piątek z Domą świętowałyśmy narodowy dzien piwa ;D co się działo, ja 5, Doma 3, jeszcze Sucha chwilę była z nami.... potem altanka z wszystkimi ;d
-Zejdźcie z tej huśtawki
-Jakie winogrona?
hahahahahahah :D
Potem do biedronki z Kubą i Krystiana spotkałyśmy po drodze to poszedł z nami. W biedronce Krystian Domie do torebki piwo włożył o_O a ja jakiemuś typowi telefon wzięłam, odjebało mi :D i szydera przy kasie taka, że się dusiliśmy ze śmiechu ;o  i śmialiśmy z tego dobre 10min, potem Doma wyjebała to ze śmiechu też wyjebaliśmy :D  dodam jakieś zdjęcia kiedyś.
*Dzisiaj byłam u babci, a potem na juvenii, siedzimy, siedzimy, nagle zrobilo sie ciemno ;o
-Zaraz koniec świata będzie
-Ta weź mi nie mów, ja bym się bała, pobiegłabym do kościoła się wyspowiadać
i zaczęło lać to siedzieliśmy w klatce, Zyga pisze na gg do Sylwka kto jest, a on odpisuje: No ja, Mela, Elvis,Olo'  przychodzi, a tu wszyscy: Ja,Wiśnia, Sandra,Magda, Paula,Dakota,Elvis,Sylwek,Czarek, Ponczo, Ciastek,Olo ,Michał,Wałek,Kuba :D Nie żeby niektórzy grali w tym czasie w nogę na orliku. Przyszedł Ciurak i był cały mokry i się przytulał do Wiśni, Magdy i do mnie ;<
Muszę zaraz ogarnąć mój pokój, bo to co sie tu dzieje to jest jakiś cyrk o_O
* Jaram się lakierem pękającym ;d
*Jutro na turniej i pewnie basen na 20, postaram się teraz częściej pisać, emano ;*


Dobry bit gratis, jaram się tym


Wiele przejść trzeba, nie ma łatwo, wiesz mi,
by dojść tam gdzie odpoczywają Ci co wiele przeszli.
Wiele przejść trzeba, spójrz tu , tutaj każda z dróg,
po które idziesz to nie ciepły biały miękki puch!
Wiele przejść trzeba, nie ma łatwo lecz dasz rade.
Uszy do góry i do przodu śmiało odważnie,
jeszcze odważniej,
bardziej odważniej,
mimo wszystko,
Chociaż byś miał kurwa w deszczu po szkle boso iść wciąż!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz