piątek, 26 sierpnia 2011

 popatrz jak długo poznaje sie człowieka.. kiedyś przechodziłam obok Ciebie i wzdychałam 'chodzący ideał' a dziś co mówie ? przez moje usta przechodzi jedynie 'co za kurwa frajer'.. nic więcej..

Dawno mnie tutaj nie było.
 Miałam pare zajawek na napisanie notki ale jakoś nie było nawet czasu.
Teraz raczej nic sensownego nie skleję, nia mam głowy....
Dlaczego mam w domu pełno zielonych, wkurwiających, latających robaczków?
Dlaczego komary w tym roku tak zajebiście gryzą?
Dlaczego zawsze brakuje mi czasu?
Dlaczego te wakacje tak szybko minęły?
Dlaczego stare babki się o wszystko czepiają/straszą strażą miejską?
Dlaczego nikt nie jest tak odważny żeby poczekać na miejską?
Dlaczego ludzie mówią o mnie skoro mnie nie znają?
Dlaczego przyjaciele tak szybko stają się wrogami?
Dlaczego ludzie są tak fałszywi?
Dlaczego mam tyle pytań, a nie znam na nie odpowiedzi?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz