wtorek, 5 lipca 2011

35.

Czy miłość znika od pstryka? Od takiego pstryknięcia palcami? Czy wtedy już to nie jest miłość, tylko po prostu fatalne zauroczenie, które nie pozwala jeść, spać, patrzeć w inną strone?

wczoraj Wiolka mnie obudziła dzwonkiem do drzwi bo się sprała ;d
więc wstałam i się ogarnęłam, a ona śmiała :D
potem przyszła Kluska, a Wiolka poszła. Poszłyśmy do galerii i potem u mnie,posiedziałysmy na fotka.tv i ona poszła. Zamuła ;d  Oglądałam wczoraj Dziennik nimfomanki, spoko film ;d i zaspałam po 3, obudziłam się chyba o 14.30 ;o  a właściwie matka mnie obudziła. masakra. zdecydowanie za długo śpię.
no i wstałam, a już 17 ;/  zajebisty dzień, nie ma co.
a i dostałam bana na wgrywanie zdjęc i nie mogę na live gadać, koniec zabawy :((







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz